سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوی صحیح خواب عامل مستقیمی در کیفیت خواب و بهبود کلی زندگی است

نظر


اجزای نگهداری اتاق خواب افراد در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. نیازی به خرید اتاق نشیمن با تمام اجزا نیست، بهتر است آن را با توجه به نیاز، فضای موجود و بودجه خود بهینه سازی کنید.

خرید ملافه مناسب تاثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و بهبود کلی زندگی ما دارد. خواص یک محصول خواب مناسب بسیار مهم است تا افراد بتوانند روزهای پر استرس خود را با استراحت و خواب عمیق سپری کنند.

اجزای مهم و ضروری سرویس خوابگاه

اجزای سرویس خواب افراد در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید ست اتاق خوابی که شامل تمام قسمت ها باشد الزامی نیست و بهتر است انتخاب قطعات با توجه به نیاز، فضای خالی و بودجه بهینه شود.

سرویس خواب بزرگسالان: تخت خواب، میز آرایش، صندلی آرایش و کمد لباس

خدمات اتاق خواب نوجوان: تخت، میز کامپیوتر یا لوازم آرایش، و کابینت

سرویس خواب نوزاد: تخت دونفره، تخته نمایش، کمد لباس و قفسه

انواع چوب و مواد اولیه تخت

چوب طبیعی، ام دی اف، پارچه و فلز مواد رایج برای ساخت تخت هستند.

چوب خالص به عنوان ماده اولیه برای سرویس خواب، بسیار گران است علاوه بر این، تعمیر و نگهداری نیاز به زمان و توجه بیشتری دارد به همین دلیل ام دی اف به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در انتخاب سرویس خواب چوبی بسیار محبوب است

1. تخته ام دی اف (MDF).

آنها اغلب برای اتاق خواب های جمع و جور و کوچک طراحی می شوند و هدف از ساخت چنین محصولاتی ایجاد کشو برای تخت خواب و ایجاد فضا برای اشیا است. البته لازم به ذکر است که این محصولات عمر کوتاه تری نسبت به تخت های چوبی دارند و از نظر زیبایی بصری عموما جذابیت کمتری نسبت به محصولات چوبی دارند.

2. بوم

تخت های روکش شده حس انحطاط و راحتی را به اتاق خواب شما می بخشد. یک تخته سر تخت برای هر کسی که دوست دارد در رختخواب بنشیند و مطالعه کند عالی است. گزینه های پارچه از مواد طبیعی مانند پنبه و کتان تا الیاف مصنوعی مانند پلی استر متغیر است. فریم های تخت با روکش های پارچه ای نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. بنابراین، هنگام بررسی این گزینه باید این مورد را در نظر گرفت.

صاحبان حیوانات خانگی از فریم های پارچه ای اجتناب می کنند زیرا تمایل به جمع آوری مو دارند.

3 چوب

تخت‌خواب‌های چوبی که به دلیل استحکام و دوام طولانی مدت خود شناخته می‌شوند، انتخابی محبوب برای بسیاری هستند تخت های چوبی در سبک های بی شماری از جمله بلوط جامد، کاج، چوب خاکستر لاستیکی و چوب ماهون ساخته می شوند.

4. قیمت بالای سرویس خواب های چوبی بزرگترین چالش برای خریدارانی است که محدودیت بودجه دارند.

5. فلز

فریم فولادی بدون شک قوی و بادوام است، حتی تخت فلزی استاندارد نیز آسیبی نمی بیند. آنها بادوام، طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند.

این نوع تخت بیشتر در مکان های شلوغ مانند بیمارستان ها، زندان ها و خوابگاه های مدارس استفاده می شود.

اندازه تخت

قبل از انتخاب طرح تخت، باید بدانید تخت چوبی چه اندازه می خواهید. اندازه تخت بر اساس دو عامل مهم است: اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند. بنابراین، اگر اتاق شما کوچک است، نمی توانید اندازه بزرگ را انتخاب کنید. زیرا در این صورت تخت فضای کمتری برای جابجایی سایر اثاثیه شما باقی می گذارد. به همین ترتیب، یک تخت کوچک در یک اتاق خواب بزرگ نامناسب به نظر می رسد. همچنین، زمانی که دو یا سه نفر در رختخواب می‌خوابند، نمی‌توانید سراغ یک تخت کوچک بروید. بنابراین، اندازه تخت شما با توجه به اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند تعیین می شود. با توجه به این عوامل، می توانید یکی از این اندازه های تخت را انتخاب کنید:
https://aftabnews.ir/fa/news/899852/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C
کاما فردی

تخت های یک نفره برای خواب یک نفر طراحی شده اند. آنها زمانی عالی هستند که شما تنها کسی باشید که از آن برای اتاق مهمان یا اتاق کودک بزرگسال خود استفاده می کنید.

سایز کاما کوئین

تخت های کوئین تخت های استانداردی هستند که برای اتاق خواب های متوسط ??طراحی شده اند. آنها برای خواب دو نفر طراحی شده اند.

شاه گولاتا

تخت های کینگ برای اتاق خواب های بزرگ ایده آل هستند. اندازه بزرگ آنها برای زوج هایی که به فضای بیشتری روی تخت نیاز دارند ایده آل است.

بچه ها کنار هم میخوابن

تخت نوزاد برای اتاق نوزاد یا کودک نوپا طراحی شده است فضای خوابی خنثی، راحت و آرام برای آنها فراهم می کند

اتاق خواب

تخت های خوابگاه دارای دو تخت دو طبقه می باشد. این تخت ها باعث صرفه جویی در فضا می شوند به طوری که دو تخت فضای یک تخت را اشغال می کنند. اغلب برای دو برادر است که در یک اتاق می خوابند.

نوعی تخت چوبی

هنگامی که اندازه تخت مورد نظر خود را در نظر گرفتید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع تخت چوبی می خواهید. انواع اصلی تخت های چوبی موجود عبارتند از:

مبل تخت خواب شو تاشو

این تخت های چند منظوره مدرن می توانند هم مبل و هم تخت با دکمه یا اهرم باشند. این تخت‌های کم مصرف برای اتاق نشیمن، استودیو یا مهمان‌خانه مناسب هستند.

تخت مهمان

تخت مهمان یک تخت یک نفره با تشک است که به خوبی زیر چارچوب اصلی قرار می گیرد. این اجازه می دهد تا آن را به عنوان یک تخت یک نفره در روزهای عادی استفاده کنید. و هنگامی که مهمانان برای بازدید می آیند، به سادگی تشک اضافی را بردارید.

این تخت دارای پایه های فنری است که به تشک اضافی اجازه می دهد تا به همان سطح تخت اصلی برود. در صورت تمایل می توانید از تشک یک نفره به تشک دو نفره بسط دهید.

محصولات خواب با کیفیت بخرید

خرید تخت خواب یکی از نیازهای اساسی خانه و اتاق خواب است و معمولا خرید آن طولانی است. در صنایع چوب تانیل (tanilchoob.com)، رعایت استانداردهای جهانی کیفیت و ایمنی محصول را تضمین می کند. این استانداردها شامل مواد مورد استفاده، فرآیندهای تولید و جنبه های بهداشت و ایمنی است. تنوع رنگ و طرح به عنوان یکی از ویژگی های جالب این امکان را به شما می دهد تا محصولی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. برند تانیل چوب با هدف ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.