سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه بزرگ تیکوما

نظر


فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

قطعات خودرو برای سلامت خودرو ضروری است. وقتی صاحب یک ماشین هستید، طبیعی است که بخواهید آن را در وضعیت خوبی قرار دهید. تلاش برای حفظ نرمی خودرو می تواند از طریق تعمیر و نگهداری منظم انجام شود و بسیاری از قطعات خودرو باید به طور مرتب تعویض شوند.

قطعات یدکی خودرو همیشه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. با انجام این کار می توان از انواع آسیب به قطعات یدکی خودرو جلوگیری کرد. اگر خودرو را در شرایط مناسب نگهداری کنیم و به سلامت قطعات خودرو توجه کنیم، خودرو سالم و بادوام خواهد بود.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع قطعات خودرو لوازمی هستند که شامل قطعات مختلفی در خودرو هستند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. همه خودروها از این قطعات استفاده می کنند. بنابراین، آنها نیز بسیار متنوع هستند.

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

قطعات خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری وجود دارند که شامل قطعات دیگری می شوند. حداقل چند نوع از قطعات خودرو وجود دارد که دانستن و درک سیستم کار بسیار مهم است.

قطعات اصلی خودرو

Original Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که یک محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصل معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انواع بسیاری از محصولات اصیل را می توان در صنعت خودرو یافت. محصولات اصلی اغلب توسط OEM یا سایر شرکت های مشخص شده توسط سازنده تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اولیه با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده ساخته یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع مختلفی از قطعات خودرو وجود دارد که در آنجا ارائه می شود، اما آنها توسط سازنده مشخص می شوند. اگرچه شرکت‌های دیگر این کار را انجام می‌دهند، اما قطعات تولید شده همچنان اصل هستند، زیرا مطابق با استانداردهای مورد استفاده سازنده تولید می‌شوند.

لوازم یدکی پس از فروش خودروهای سایر سازندگان

قطعات خودرو ساخته شده توسط شرکت های غیرتولیدی از انواعی است که شرکت های قطعه سازی برای قطعات خاص تولید می کنند، بنابراین برای نیازهای روزمره خودرو ساخته نمی شوند.

شرکت های غیر تولیدی شرکت هایی هستند که قطعات خودرو را برای سرگرمی، تیونینگ، مسابقه و اهداف دیگر تولید می کنند. حتی سازندگان قطعات غیرخودرویی نیز می توانند به سفارش بسازند.

قطعات خودروهای غیرسازنده معمولاً ربطی به سازنده خودرو ندارند، اما معمولاً قبل از تولید قطعات به غیر تولیدکنندگان مجوز می دهند.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی سازنده یا بهتر از قطعات خودرو OEM عمل کنند.

قطعات یدکی خودرو چانگان

ماموریت چانگان ایجاد خودروهایی است که مردم می خواهند و نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای خوب، ایمن، مدرن و مقرون به صرفه توانسته کسب و کار بسیاری از مشتریان و شهرت بسیاری از کارمندان را به دست آورد.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودروسازی و آخرین فناوری‌های آن آموزش می‌دهد.

قطعات یدکی خودرو چانگان شامل موارد زیر است:

قطعات یدکی چانگان مربوط به چراغ ها عبارتند از: چراغ های جلو راست و چپ چانگان، چراغ خطر چپ و راست، مه شکن جلو، مه شکن عقب، چراغ راهنما چانگان و ....

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ چانگان، آینه سمت راست و چپ خودروهای چانگان، دستگیره درب بیرونی و داخلی خودروهای چانگان و ....

قطعات خودرو چانگان مربوط به سپر عبارتند از: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، ستون سپر جلو، سپر چپ و راست چانگان، سپر جلو و عقب چانگان و ....

قطعات خودرو پارچه اچ سی

لوازم جانبی خودرو HC Cross شامل موارد زیر است:

لوازم جانبی خودرو HC Cross از جمله چراغ ها می تواند به: چراغ های جلو راست و چپ HC Cross، چراغ های اضطراری HC Cross، چراغ های مه شکن جلو و عقب HC Cross، چراغ های راهنما و غیره اشاره کند.

بدنه HC Cross و قطعات یدکی مرتبط با ایمنی عبارتند از: ایربگ HC Cross و ایربگ HC Cross، آینه های راست و چپ و غیره.

شامل لوازم جانبی مربوط به سپر HC Cross.

لوازم یدکی خودرو لیفان

لوازم جانبی خودرو لیفان شامل موارد زیر است:

قطعات خودرو مربوط به چراغ لیفان عبارتند از: چراغ جلو و خطر لیفان، چراغ خطر گلگیر، چراغ مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ راهنما، چراغ راهنما آینه و ....

قطعات صوتی خودرو لیفان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ لیفان و ایربگ لیفان، آینه راست و چپ خودرو لیفان و...

قطعات یدکی مربوط به سپر خودرو لیفان شامل: سپر جلو و عقب خودرو لیفان، سپر جلو و عقب، جلو پنجره لیفان، سپر جلو و عقب لیفان و ... می باشد.

قطعات یدکی تویوتا

قطعات یدکی تویوتا شامل موارد زیر است:

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به چراغ ها شامل: چراغ های جلو و خطر تویوتا، چراغ خطر گلگیر، چراغ خطر صندوق عقب لیفان، چراغ مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ راهنما تویوتا، چراغ راهنما آینه و ... می باشد.

بدنه و قطعات مرتبط با ایمنی خودرو تویوتا شامل: کیسه هوا و ایربگ تویوتا، آینه سمت راست و چپ خودروهای تویوتا، فیس لیفت لندکروزر، دستگیره درهای بیرونی و داخلی تویوتا و ... می باشد.

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به سپرهای این خودرو عبارتند از: سپر و درب عقب تویوتا، بال و درب عقب تویوتا، توری سپر جلو، سپر جلو و سپر عقب تویوتا و ....

عکس 7

آخرین کلمه

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو، انتخاب یک مرکز معتبر است. فروشگاه تیکوما به دلیل تجربه چندین ساله و هزاران مشتری راضی با آدرس اینترنتی ticoma.ir یکی از پیشروترین فروشگاه های اینترنتی قطعات خودرو می باشد. خودتان ببینید، تحت تاثیر خدمات و قیمت های عالی ما قرار خواهید گرفت.

 

مقاله کامل: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382059-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7