سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید انواع شیلنگ برای شستشوی خودرو

نظر


شلنگ کارواش یکی از مهم ترین قسمت های جت آب است که برای ایجاد سطوح تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی استفاده می شود. این لوله ها باید از مواد مناسب و مقاوم در برابر عوامل محیطی ساخته شوند. با توجه به اینکه آب در این لوله ها تحت فشار زیاد جریان می یابد، باید در برابر سایش مقاوم باشند تا به سرعت شکسته نشوند و یا ساختار آنها در اثر پوسیدگی از بین نرود. از آنجایی که شلنگ کارواش صنعتی یکی از مهم ترین عناصری است که جت آب برای عملکرد به آن نیاز دارد، در هنگام خرید باید به نکات مهمی توجه کرد.

مواد مهم در ساخت کارواش

وقتی صحبت از ساخت یا خرید شلنگ کارواش می شود، موارد زیادی مطرح می شود و همه این موارد مهم هستند و باید در ساخت یک شیلنگ استاندارد مورد توجه قرار گیرند.

برو جلو

یکی از مهم ترین مواردی که در ساخت و خرید شیلنگ کارواش باید به آن توجه کرد، طول شیلنگ آن است. بهتر است بدانید که طول شلنگ هرگز کوتاه نباشد و اگر شلنگ کمتر از یک متر است از خرید آن خودداری کنید. البته در اینجا باید اشاره کنیم که طول شلنگ به شرایط محیطی نیز بستگی دارد.

لوله و اتصالات

اگر به دو سر شلنگ کارواش نگاه کنید متوجه می شوید که هر دو سر به هم وصل شده اند که یکی از آنها به دستگاه و دیگری به تفنگی متصل است که با فشار زیاد آب را روی سطح می ریزد. با در نظر گرفتن این موارد، هنگام خرید باید به لینک ها نگاه کنید و مشخصات آنها را بررسی کنید. گاهی اوقات این اتصالات مناسب نیست و به دستگاه یا تفنگ وصل نمی شود. گاهی اوقات این اتصال به خوبی انجام نمی شود و باعث نشت آب می شود.

جنس لوله چیست؟

یکی از موضوعات جالب برای کسانی که قصد خرید شلنگ کارواش را دارند، مربوط به خواص این شلنگ می باشد. بهتر است بدانید که لوله کشی یکی از مهم ترین مواردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. معمولا این شیلنگ از پلی اورتان ساخته شده است. پلی اورتان یکی از بادوام ترین محصولات پلاستیکی است که سایش بالایی دارد و هیچ مشکل ساختاری ندارد. همچنین این شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند.https://techna.news/article-news-ts-14021213-663421.html

پی وی سی یکی دیگر از مواد مورد استفاده در ساخت شیشه های اتومبیل است. خواص مکانیکی PVC در برابر عوامل محیطی از جمله سایش و پارگی حائز اهمیت است و همچنین این ماده مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. اما انعطاف پذیری PVC کم است و این باعث دو مشکل می شود. اول از همه، پی وی سی وزن شیلنگ را کمی افزایش می دهد و در نتیجه سخت تر می شود. دوم، عدم انعطاف پذیری، شکل دادن و قالب گیری آن را تا حدودی دشوار می کند.

کارواش صنعتی در کجا استفاده می شود؟

تا اینجا ما در مورد لوله های کار صحبت کردیم. حال بهتر است کار یک کارواش صنعتی را در نظر بگیرید. مشخص شده است که ماشین شوی های صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این صنایع عبارتند از:

صنعت خودرو: کارواش های صنعتی برای تمیز کردن خودروها استفاده می شود. در این تجارت، خودروهای سواری، وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس؛ شامل صنایع مرتبط مانند ماشین آلات سنگین و قطعات یدکی می باشد.

صنعت هواپیماسازی: در صنعت هواپیماسازی از کارواش های صنعتی برای شستشوی قسمت های مختلف هواپیما استفاده می شود. این بخش شامل بدنه، پنجره ها، موتورها و سایر قسمت ها می شود. با استفاده از کارواش می توانید تمامی آلودگی ها را از بین ببرید و محیطی مناسب ایجاد کنید.

صنعت حمل و نقل: در صنعت حمل و نقل مانند حمل و نقل زمینی، دریایی و ریلی از کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت وسایل نقلیه حمل و نقل استفاده می شود و می تواند در بستر تمیز به مسافران کمک کند.

صنعت کشاورزی: ??بخش هایی از صنعت کشاورزی مانند تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات بزرگ مانند تراکتور و بیل مکانیکی از وسایل نقلیه برای شستشو و تمیز کردن تجهیزات استفاده می کنند.

صنعت نفت و گاز: در صنعت نفت و گاز از کارواش های صنعتی برای تمیز کردن و ضدعفونی تجهیزات و ابزار صنعتی مانند لوله ها، مخازن سوخت و دکل های حفاری استفاده می شود.

صنعت معدن: در برخی از بخش‌های صنعت معدن، از کارواش‌های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن ماشین‌آلات و تجهیزات مورد استفاده در فرآیندهای معدنی استفاده می‌شود.

صنعت فولاد. در صنعت فولاد از دستگاه های کارواش صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تولید فولاد استفاده می شود.

صنعت الکترونیک: در صنعت الکترونیک از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات الکترونیکی مانند برد مدارها، قطعات حساس الکترونیکی و تجهیزات استفاده می شود.

برای خرید شلنگ کارواش صنعتی به کجا مراجعه کنیم؟

تا اینجای کار سعی کردیم تمامی اطلاعات مربوط به انواع شیلنگ های مورد استفاده در کارواش ها را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می بینید این لوله باید طول مناسبی داشته باشد و مواد به کار رفته در ساخت آن در کیفیت لوله بسیار مهم است. برای خرید این لوله ها باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید چنین تجهیزاتی هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این شرکت دارای قطعات مرغوب بوده و با گارانتی کامل به فروش می رسد. همچنین می توانید در حین خرید با کارشناسان صحبت کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.