سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ جدید مجید رضوی به نام «متاسفانه» + ورژن جدید

نظر

متن آهنگ مجید رضوی متاسفانه

هیشکى

هیشکى به چشم نمیاد

تو که باشى بقیرو دلم نمیخواد نه

یکى مثل تورو نمیبازم

من همیشه یکى شبیه تورو میخواستم

بمون واسم

آخه بین این عشقای مصنوعى

واقعى تر بودی

رو کردی تو واسه ی من

ببین هر چى بلد بودی

هر چى بلد بودی

 

من میمونم پات

قلب من جاش

میدونم بات امنه

میدونى من

اینجوری بد

نفسام بهت بنده

متسفانه دم به دیقه

این دیوونه دلتنگه

 

صافى مثل آسمون بى ابر

مثل تو روی این کره کى هس

فقط تو منو میفهمى

به دلم میچسبى

کسى بجز تو جلو چشم نیس

اون روزو یادمه هنوز

تورو دیدمت فاصله کم بود

با یه صورت ساده ی معصوم

رفتى تو قلب این

عاشق مغرور

 

من میمونم پات

قلب من جاش

میدونم بات امنه

میدونى من

اینجوری بد

نفسام بهت بنده

متسفانه دم به دیقه

این دیوونه دلتنگه

https://musicdel.ir/single-tracks/315529/