سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از دستگاه قهوه ساز و انواع آن

نظر


بسیاری از مردم روز خود را با قهوه شروع می کنند، در واقع این نوشیدنی به افراد کمک می کند صبح خود را به خوبی شروع کنند و فعالیت های خود را در طول روز کارآمدتر کنند، بنابراین دستگاه قهوه ساز یکی از وسایل رایج در آشپزخانه است. اگر از طرفداران این نوشیدنی هستید پس اهمیت قهوه ساز در آشپزخانه را می دانید اما اگر از مزایای این دستگاه اطلاعی ندارید بهتر است با ما همراه باشید:

یکی از مزایای دستگاه قهوه ساز صرفه جویی در زمان و هزینه است. اگر هر روز قهوه بخرید، هزینه سالیانه آن سرسام آور است. بنابراین خرید دستگاه قهوه ساز خانگی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و عطر قهوه تمام خانه شما را پر می کند و بسیار مطبوع است. همچنین می توانید قهوه دلخواه خود را با کنسانتره تهیه کرده و از آن لذت ببرید، در واقع در هر زمانی از روز که می خواهید قهوه بنوشید، کافی است به آشپزخانه رفته و قهوه ساز را روشن کنید.

دستگاه های قهوه ساز به عنوان دستگاهی پرکاربرد در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شوند و به مرور زمان قابلیت های آن ها افزایش یافته و امروزه پیشرفته ترین مدل ها وارد بازار شده است. اکنون که انگیزه خرید دستگاه قهوه ساز را پیدا کرده اید، بهتر است با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا با دانش و اطلاعات، دستگاهی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

قهوه ساز

این نوع قهوه ساز که به قهوه ساز قطره ای نیز معروف است، رایج ترین نوع قهوه ساز در سراسر جهان است که در اکثر خانه ها و مشاغل یافت می شود. این نوع قهوه ساز در اندازه ها و مدل های متنوعی ارائه می شود، اگر به طور همزمان چند فنجان قهوه مصرف می کنید، این نوع قهوه ساز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. کار با این مدل بسیار آسان است، کافیست فیلتر قهوه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در محل مورد نظر قرار دهید و آب اضافه کنید و سپس قهوه ساز را روشن کنید. فیلترها با قیمت مناسب به راحتی پیدا می شوند.

مزایا: استفاده از آن بسیار آسان است، برای استفاده روزمره عالی و کم هزینه است، در اندازه ها، مدل ها و مارک های مختلف موجود است.

یادآوری: برای کسانی که خدمات قهوه ساز بوش دوست دارند مناسب نیست، هر بار که از آن استفاده می کنید قهوه زیادی تولید می کند، اگرچه این یک مزیت است، اما گاهی اوقات منجر به ریزش زیاد قهوه می شود.

قهوه ساز تکی

این نوع قهوه ساز بسیار پرکاربرد است و برای کار، دانشجو و استفاده فردی بسیار مناسب است. مخزن آب و نگهدارنده پایه قهوه در یک مکان نصب می شوند. این قهوه‌ساز در واقع ارزان‌تر است، اما اگر می‌خواهید پدها را بخرید، می‌تواند گران‌تر باشد.

مزایا: استفاده آسان، تمیز کردن آسان، ارزان تر. اگر هر بار یک فنجان قهوه می نوشید، این مدل برای شما مناسب تر است.

به یاد داشته باشید: استفاده از غلاف قهوه برای محیط زیست بسیار مضر است و می تواند گران باشد.

روزنامه های فرانسوی

یکی از سنتی ترین روش های تهیه قهوه، فرنچ پرس است، این دستگاه قطعا از تکنولوژی خاصی استفاده نمی کند، اما با وجود سادگی، همچنان طرفداران خود را دارد. کافی است دستگاه قهوه ساز را با آب داغ پر کنید و پس از چند دقیقه اهرم فرنچ پرس را فشار دهید تا تفاله قهوه به سمت پایین باشد. قهوه شما آماده است. این مدل یکی از ارزان ترین دستگاه های قهوه ساز موجود است. دیگر نیازی به خرید تفاله قهوه نیست، این دستگاه بدون برق کار می کند و نوعی صرفه جویی است.

مزایا: این مدل راحت، مقرون به صرفه و استفاده از آن بسیار آسان است، بدون پد قهوه یا مصرف برق.

یادتان باشد: باید زمان مناسبی را برای تهیه قهوه در این نوع مدل در نظر بگیرید تا قهوه شما عطر و طعم خوبی داشته باشد. نمایندگی لوازم خانگی بوش

قهوه ساز اسپرسو

اگر قهوه دوست دارید، قطعاً از طرفداران اسپرسو هستید. این نوع دستگاه قهوه گرانتر است، دستگاه اسپرسوساز آب جوش را از دانه های ریز آسیاب شده قهوه با فشار بسیار بالا عبور می دهد. قهوه اسپرسو غلیظ تر از سایر انواع قهوه است و می توانید از آن برای تهیه نوشیدنی های مختلف مانند کاپوچینو، کاپو لاته و ما تیپو استفاده کنید. برخی از مدل ها هر بار یک شات اسپرسو تهیه می کنند، اما مدل های دیگری هم هستند که دو شات اسپرسو تهیه می کنند. این نوع قهوه ساز در مدل ها، طرح ها و کارکردهای مختلف موجود است. اگر قصد خرید دستگاه اسپرسوساز را دارید، قبل از خرید دفترچه راهنما را بخوانید تا ویژگی های آن را بدانید.

مزایا: قهوه با کیفیت بهتری تولید می کند، انواع نوشیدنی ها را به راحتی می توانید در کافی شاپ ها در خانه تهیه کنید، استفاده از آن ساده و آسان است.