سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکنر اچ پی

نظر

 HP Scanjet 200 یک اسکنر تخت، زیبا و باکیفیت از شرکت معروف اچ پی می باشد. اسکنر HP Scanjet 200 برای کاربران تجاری و خانگی که می خواهند یک اسکنر جمع و جور و کاربر پسند برای اسکن عکس ها و اسناد با وضوح بالا داشته باشند، انتخاب مناسبی است. این مرورگر راهی سریع برای گرفتن، ذخیره و اشتراک گذاری تصاویر ارائه می دهد.

با اسکنر HP Scanjet 200، تجربه لذت بخشی از ثبت جزئیات تصویر واضح با وضوح 2400 x 4800 پیکسل را به دست می آورید. اسکن عکس با کیفیت بالا و اسکن اسناد مهم با نتایج دقیق در اسکنر HP Scanjet 200 پیش روی شماست. در این اسکنر نه تنها اسکن مناسب عکس ها و تصاویر شما در مدت زمان کوتاهی امکان اشتراک گذاری در اینترنت و سایت های مختلف را نیز به کاربران می دهد.

اسکنر HP Scanjet 200 طراحی مدرن و زیبایی دارد. این اسکنر وزن سبکی دارد، اما از آنجایی که نمی توان آن را به راحتی در کیف یا کوله پشتی قرار داد، دستگاه قابل حملی نیست. اسکنرها از تکنولوژی های مختلفی هستند و این دستگاه از بهترین نوع CIS استفاده می کند.

اسکنر HP 200

اسکنر HP Scanjet 200 به سرعت و به راحتی راه اندازی می شود و شما می توانید آن را به سرعت تنظیم کنید. نیازی به سیم برق ندارید اسکنر مجهز به USB باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود زیرا مستقیماً روی رایانه شما قرار می گیرد. این اسکنر جمع و جور تقریباً در هر جایی که بخواهید آن را قرار دهید قرار می گیرد.

یکی دیگر از قسمت های اسکنر HP اسکن کتاب ها و مجلات می باشد که به لطف ساختار منحصر به فرد آن بسیار راحت عمل می کند. کاربر می تواند به راحتی عکس ها را ویرایش کند و عکس ها را برای چاپ در اندازه های مختلف با نرم افزار ArcSoft PhotoStudio 6 ویرایش کند و به راحتی با یک لمس قابل جستجو ذخیره کند.

اسکنر HP Scanjet 200

در اسکنر HP Scanjet 200 آوافرهنگ، کابل USB 2.0 از صفحات مختلف با سرعت بالا پشتیبانی می کند و به طور قابل اعتماد تنها 2.5 وات برق مصرف می کند که واقعا بهترین عملکرد را ارائه می دهد. به علاوه حداکثر توان مصرفی در این دستگاه برابر با 0.5 وات است که در حالت آماده به کار به 0.0125 وات می رسد که آن را بسیار دوستدار محیط زیست می کند و مصرف را تا حد امکان کاهش می دهد.

حالت های ورودی اسکن با چهار دکمه در پنل جلویی شامل اسکن، کپی، اسکن به PDF و اسکن به ایمیل در دسترس هستند که با این مراحل راحت می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و عملکرد بالایی داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این اسکنر این است که می تواند عکس های 15×10 سانتی متری (4×6 اینچ) را با سرعت 21 ثانیه و وضوح 1200 dpi اسکن کند.

اسکنر HP ScanJet 200

مشخصات محصول:

CIS - اسکنر تخت Hangarau

جزئیات تصویر واضح را با وضوح 2400 x 4800 نقطه در اینچ با رنگ 48 بیتی ثبت کنید

وضوح تصویر اپتیکال تا 2400 dpi

سرعت اسکن 14 ثانیه

تعداد رنگ های اسکن سیاه و سفید 256 رنگ است

تشخیص متن OCR

اسکن به ایمیل پست و پی دی اف

با سایت های اینترنتی به اشتراک بگذارید

اسناد/عکس های مهم را اسکن کنید

اسکن 15 × 10 سانتی متر (4 × 6 اینچ)

سرعت تصویربرداری 21 ثانیه با وضوح 200 نقطه در اینچ است

نرم افزار ویرایش عکس PHOTOSTUDIO 6

ویرایش/جستجو و سازماندهی تصاویر برای چاپ

با اسکن تک لمسی در زمان صرفه جویی کنید

ذخیره و ارسال مستقیم تصاویر

راه اندازی سریع

می توان از آن در خانه یا محل کار استفاده کرد

اسکن کتاب/مجلات

درب لولایی شناور

اتصال کابل USB 2.0 استاندارد

اسکنر USB با اتصال مستقیم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

ورودی ها کاغذ معمولی، کاغذ عکس، کاغذ روزنامه، کاغذ براق، کاغذ نامه را اسکن کنید

حجم فایل تصویر 2 گیگابایت برای ویندوز / 1 گیگابایت برای مک / 1 گیگابایت برای لینوکس

این تصویر قابلیت ترسیم دو بعدی را ندارد اما قابلیت ترسیم اشکال مختلف را دارد. رایج ترین فرمت های اسکن مورد استفاده عبارتند از: BMP/ JPEG/ GIF/ TIFF/ TIFF فشرده/ PNG/ PCX/ FlashPix/ FPX/ PDF/ PDF/ RTF/ HTM/ TIFF/ PICT/ JPEG/ GIF/ FlashPix/ متن ساده/ PDF /HTML/TIFF/PNG/JPEG/JPEG 2000 همچنین می‌تواند تصاویر را در فرمت‌های TIFF/PNG/JPEG/GIF/BMP و PDF ذخیره کند که می‌توانید تفاوت را پیدا کنید. در کنار همه این موارد، به راحتی از سیستم عامل های سازگار ویندوز 10/ویندوز 8 و ویندوز 7 پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی شروع کنید و از تجربه کار با آن لذت ببرید.